774 733 909
info@elektrospecialista.cz
Registrace
Zapomenuté heslo
elektrospecialista
Elektrospecialista.cz / Možnosti doručení

Možnosti doručení

Osobní odběr

Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce o možnosti vyzvednutí objednaného zboží. Pokud Vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží nedorazí, objednávka ještě není připravena k odběru. Bez předchozí domluvy zůstává zboží zamluveno po dobu jednoho týdne od vytvoření objednávky. Pokud si zboží zákazník do této doby nevyzvedne, objednávka je automaticky stornována. Objednané zboží si můžete vyzvednout na našich pobočkách bez dalších poplatků.

Doprava přepravní službou

Dopravu výrobků až k Vám do domu za první uzamykatelné dveře zajišťuje společnost ZDAR a.s. Standardní doručení probíhá v pracovní dny mezi 7 - 16 hod. v závislosti na umístění místa určení na trase příslušného auta rozvážejícího zásilku.

Výše dopravného se odvíjí od celkové ceny a váhy Vašeho nákupu. Aktuální cenu a váhu Vašeho nákupu můžete kontrolovat během Vašeho nákupu v "košíku".

Sazby dopravného dle celkové váhy zásilky:

Celková váha zásilky

Při platbě dobírkou

Při platbě bankovním převodem, online platební kartou

*0 - 29 kg            
150,- Kč 100,- Kč
*30 - 49 kg            
200,- Kč 150,- Kč
***50 - 74 kg             250,- Kč 200,- Kč
***75 - 99 kg             350,- Kč 300,- Kč
100 - 149 kg            
450,- Kč 400,- Kč
150 - 199 kg            
550,- Kč 500,- Kč
200 - 499 kg            
1.050,- Kč    1.000,- Kč   

* při nákupu nad Kč 15.000,- doprava ZDARMA

*** při nákupu nad Kč 50.000,- doprava ZDARMA

O odeslání zboží Vás budeme informovat v den expedice zboží, tedy den před dodáním, na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. V tomto e-mailu obdržíte také číslo Vaší zásilky, jejíž aktuální stav můžete sledovat na portálu FOFR.

Při převzetí zboží Vás prosíme o důkladnou kontrolu, zejména věnujte patřičnou pozornost vizuální kontrole poškození obalu nebo nekompletní či vykradené zásilce. V případě jakýchkoliv nejasností je třeba provést zápis s řidičem. Na pozdější reklamace nebere dopravce zřetel. Bližší informace k převzetí zásilky naleznete ZDE. 

Komfortní doručení

Našim zákazníkům nabízíme také možnost komfortního doručení (výnos do patra) za příplatek Kč 300,-. V současné době můžeme tuto službu nabídnout bohužel pouze pro zásilky doručované v okolí sídla našich poboček (Moravské Budějovice, Třebíč, Znojmo a Žďár nad Sázavou).

Pokud byste měli o tuto službu zájem, uveďte to prosím v poznámce Vaší objednávky. 

Doprava Českou poštou

Zásilky standardních rozměrů do celkové váhy 30 kg lze na přání zákazníka zasílat prostřednictvím České pošty.

Odvoz starého spotřebiče

Odvoz starého spotřebiče si můžete dodatečně zvolit během vytváření objednávky za paušální poplatek ve výši Kč 450,-. Starý spotřebič musí být připraven k odvozu u prvních uzamykatelných dveří.

Uvedené sazby dopravného jsou platné pro doručení po ČR a jsou včetně DPH.

Dopravné na Slovensko

Do 20 kg Českou poštou Kč 400,-.
Nad 20 kg se dopravné počítá individuálně dle celkové váhy zásilky a místa dodání.

U objednávek s doručením na Slovensko je požadována platba předem bankovním převodem.

 


Doprava zdarma se vztahuje pouze na označené produkty u zásilek doručovaných v rámci České republiky.

Převzetí zásilky

Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisujte řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem!. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro další reklamační řízení je nutné dochovat i obal, tedy OBAL NEVYHAZUJTE. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.