|
||||||||||||||||||||||||||
Elektrospecialista.cz / Možnosti doručení | ||||||||||||||||||||||||||
Možnosti doručeníProvoz eshopuZ důvodu veklého množství objednávek na e-shopu a celkové vytíženosti přeprace se vyřízení a dodání Vaší objednávky může prodloužit oproti běžnému termínu. Doporučujeme využívat platbu online platební kartou nebo bankovním převodem. Osobní odběr je možný v našem výdejním okénku na našich prodejnách. Jsme Vám k dispozici na telefonu a na emailu v pracovní době od pondělí do pátku od 9. do 17. hodiny. Osobní odběrPo obdržení Vaší objednávky Vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce o možnosti vyzvednutí objednaného zboží. Pokud Vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží nedorazí, objednávka ještě není připravena k odběru. Bez předchozí domluvy zůstává zboží zamluveno po dobu jednoho týdne od vytvoření objednávky. Pokud si zboží zákazník do této doby nevyzvedne, objednávka je automaticky stornována. Objednané zboží si můžete vyzvednout na našich pobočkách bez dalších poplatků. Doprava přepravní službouDopravu výrobků až k Vám do domu za první uzamykatelné dveře zajišťuje společnost ZDAR a.s. Standardní doručení probíhá v pracovní dny mezi 7 - 16 hod. v závislosti na umístění místa určení na trase příslušného auta rozvážejícího zásilku. Sazby dopravného dle celkové váhy zásilky:
* při nákupu nad Kč 15.000,- doprava ZDARMA Při převzetí zboží Vás prosíme o důkladnou kontrolu, zejména věnujte patřičnou pozornost vizuální kontrole poškození obalu nebo nekompletní či vykradené zásilce. V případě jakýchkoliv nejasností je třeba provést zápis s řidičem. Na pozdější reklamace nebere dopravce zřetel. Bližší informace k převzetí zásilky naleznete ZDE. Odvoz starého spotřebičePokud budete mít zájem o svoz starého spotřebiče, tak je nutné nás informovat nejlépe uvedením požadavku do poznámky při vytváření objednávky. Svoz je možný pouze ve stejném počtu kusů zakoupeného elektrozařízení podobného typu a použití. Mrazáky a chladničky je potřeba odmrazit. Starý spotřebič musí být připraven k odvozu u prvních uzamykatelných dveří. Komfortní doručeníNašim zákazníkům nabízíme také možnost komfortního doručení (výnos do patra) za příplatek Kč 300,-. V současné době můžeme tuto službu nabídnout bohužel pouze pro zásilky doručované v okolí sídla našich poboček (Moravské Budějovice, Třebíč, Znojmo a Žďár nad Sázavou). Pokud byste měli o tuto službu zájem, uveďte to prosím v poznámce Vaší objednávky. Dopravné na SlovenskoDopravné na Slovensko se počítá individuálně dle celkové váhy zásilky a místa dodání. U objednávek s doručením na Slovensko je požadována pouze platba online platební kartou. V případě zájmu o dodání na Slovensko je nutné nás nejdříve kontaktovat. Doprava zdarma
Převzetí zásilkyZákazník je povinen překontrolovat zboží bezprostředně při jeho dodání. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky, toto platí také pro přebírání zboží na prodejnách!!! Povinností zákazníka je nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem nebo zboží nepřebírat z důvodu poškození. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu nebo dodacího listu BEZ VÝHRAD zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. |
||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
|