774 733 909 po-pá 8-16 hod.
info@elektrospecialista.cz
elektrospecialista
Elektrospecialista.cz / Možnosti doručení

Možnosti doručení

 

Osobní odběr

Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce o možnosti vyzvednutí objednaného zboží. Pokud Vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží nedorazí, objednávka ještě není připravena k odběru. Bez předchozí domluvy zůstává zboží zamluveno po dobu jednoho týdne od vytvoření objednávky. Pokud si zboží zákazník do této doby nevyzvedne, objednávka je automaticky stornována. Objednané zboží si můžete vyzvednout na našich pobočkách bez dalších poplatků.

Doprava přepravní službou

Dopravu zásilek zajišťuje společnost ZDAR a.s.. Standardní doručení probíhá v pracovní dny mezi 8. - 15. hodinou v závislosti na dodací adrese na trase příslušného auta rozvážejícího zásilku. Místo dodání a předání zásilky je místo zadané příkazcem či odesílatelem v přepravním listu, v tomto smyslu se rozumí adresa příjemce. Ručně manipulovatelné zásilky se doručují za první dveře provozovny příjemce, nebo max. 15 m od hrany vozidla. Ostatní zásilky se doručují dle dispozic příjemce zásilky. Zásilku si tato osoba může rovněž vyzvednout v přepravní kanceláři zasílatele. Výnosy do pater přepravce nezajišťuje.

Výše dopravného se odvíjí od celkové ceny a váhy Vašeho nákupu. Aktuální cenu a váhu Vašeho nákupu můžete kontrolovat během Vašeho nákupu v "košíku".

Sazby dopravného dle celkové váhy zásilky:

Celková váha zásilky

Při platbě dobírkou

Při platbě bankovním převodem, online platební kartou

0 - 29 kg            
150,- Kč 100,- Kč
30 - 49 kg            
250,- Kč 200,- Kč
50 - 74 kg             300,- Kč 250,- Kč
75 - 99 kg             400,- Kč 350,- Kč
100 - 149 kg            
500,- Kč 450,- Kč
150 - 199 kg            
600,- Kč 550,- Kč
200 - 499 kg            
1.100,- Kč    1.050,- Kč   


O odeslání zboží Vás budeme informovat v den expedice zboží, tedy den před dodáním, na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. V tomto e-mailu obdržíte také číslo Vaší zásilky, jejíž aktuální stav můžete sledovat na portálu FOFR.

Při převzetí zboží Vás prosíme o důkladnou kontrolu, zejména věnujte patřičnou pozornost vizuální kontrole poškození obalu nebo nekompletní či vykradené zásilce. V případě jakýchkoliv nejasností je třeba provést zápis s řidičem. Na pozdější reklamace nebere dopravce zřetel. Bližší informace k převzetí zásilky naleznete ZDE. 

Odvoz starého spotřebiče

Pokud budete mít zájem o svoz starého spotřebiče, tak je nutné nás informovat nejlépe uvedením požadavku do poznámky při vytváření objednávky. Svoz je možný pouze ve stejném počtu kusů zakoupeného elektrozařízení podobného typu a použití. Mrazáky a chladničky je potřeba odmrazit. Z praček je potřeba vypustit zbytkovou vodu přes filtr. Starý spotřebič musí být připraven k odvozu u vchodových dveří.

Komfortní doručení

Našim zákazníkům nabízíme také možnost komfortního doručení (výnos do patra) za příplatek Kč 300,-. V současné době můžeme tuto službu nabídnout bohužel pouze pro zásilky doručované v okolí sídla našich poboček (Moravské Budějovice, Třebíč, Znojmo a Žďár nad Sázavou).

Pokud byste měli o tuto službu zájem, uveďte to prosím v poznámce Vaší objednávky. 

Uvedené sazby dopravného jsou platné pro doručení po ČR a jsou včetně DPH.

 

Doprava zdarma

 


Doprava zdarma se vztahuje pouze na označené produkty u zásilek doručovaných v rámci České republiky.

Převzetí zásilky

Zákazník je povinen překontrolovat zboží bezprostředně při jeho dodání. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky, toto platí také pro přebírání zboží na prodejnách!!! Povinností zákazníka je nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem nebo zboží nepřebírat z důvodu poškození. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu nebo dodacího listu BEZ VÝHRAD zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. 

Pokud kupující zjistí, že výrobek je poškozen a přepravní obal je neporušen, doporučujeme ještě ten den, NEJPOZDĚJI DEN NÁSLEDUJÍCÍ, po převzetí zboží, zaslat písemnou reklamaci s fotodokumentací poškozeného výrobku a obalu elektronicky na e-mailovou adresu info@elektrospecialista.cz nebo doporučeným dopisem na adresu ELEKTROSPECIALISTA, Pražská 113, 676 02 Moravské Budějovice. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty. 

Reklamace bude uznána jen v případě, že originální obal výrobku je neporušen a reklamace byla uplatněna nejpozději následující den po převzetí výrobku zákazníkem.